Revenirea lui Kanussi

"Buna ziua .Domnu Frimu ,da ? Sunt un client ,am numarul de la doamna de la atelier .Nu va deranjez !? Atunci sa va sun mai tarziu ? Bine,nu va tin mult …Cum ce frigider?Nu inteleg.Frigider care face,adica ar trebui sa faca , frig in oale.A ,nu stiu ca parca nu scrie pe el nimic .N-oi fi vazut eu ,daca scrie afara, pe usa .Nu,va rog,nu va suparati…Pot sa va spun daca va e de folos ca e alb,adica e vopsit in alb.Va juta cu ceva ? Nu ? Stati sa intreb sotia poate stie … Domnu Frimu,mai sunteti ? Va mutumesc ,nu va tin mult stiu ca sunteti ocupat. Spune sotia ca e vorba de un frigider Kanussi . Nu intelegeti ?Stati ca va spun pe litere dar este ca maratonistul acela din Maroc.A batut in maratonul de la Chicago prin anul 2000,nu va mai amintiti ? Vai,se poate ? Cum sa-mi bat joc,nu-mi permit .Ma scuzati ,inseamna ca nu am auzit eu bine ce a spus sotia .
Zanussi ,asa ? Interesant,dumneavoastra stiti mai bine .E totusi un nume frumos pentru un frigider,dar cum sa-l facem sa mearga ? Va rog frumos.Nu stiu de cand nu mai raceste.Poftim ?Sotia spune ca mai de mult ,nu mai stie de cand, exact .Ne scuzati .Ar fi dorit sa cumparam unul nou .Da ? Bine ,daca spuneti dumneavoastra ca nu se mai fabrica asa ceva acuma ,nu o sa luam altul nou,dar era o oferta buna … Bine ,va ascult .Da ,e bagat in priza .Cum de ce,frigiderul nu trebuie tinut in priza ? Pai si daca nu raceste nu inseamna ca nici nu consuma ? Deci sa-l scot din priza ? Aha,deci il las asa,si ? Ce papuci domnule ,ma luati peste picior ? Ce frate ,de ce-mi spuneti frate,ca nu sunt ruda cu dumneavoastra ? A, e o vorba ca intre amici,inteleg,sunteti simpatic .Bine,lasati .Deci,ce papuci ? Frigider cu papuci,n-am mai auzit .Asa ,si cum ii gasesc . Stati sa cer ajutoare,nu plecati de la telefon .
………………………………………………………………………………………………
Domnu Frimu,gata, l-am urcat pe doua scaune.Uff .Da ,e grea munca .Si ,acuma ce fac? Sunt mai multe fire aici,pe care sa-l tai ? Am glumit,ma scuzati .Dar, nu mai bine veniti pana aici sa va uitati singur ? Va stept cu o bere ,o cafea ? Ei,daca nu puteti,spuneti mai departe.Asa ,astea galbene ? Niste bucatele de tabla ridate si indoite .Vad numai doua,e suficient ?Aha, astea sunt papucii ?Asa de mici ? Nu ,va rog,am vrut sa mai destind atmosfera.Imi pare rau,ziceti .Da ,unu balangane ,sa-l opresc ? Aoleo,pai nu mi-ati spus sa-l bag in priza ? Puteam sa ma electrocutez ? Domnule,nu e de ras,va rog sa fiti serios ca eu nu mai fac nimic…Pai asta e gluma,se poate ? Bine ,scot din priza ,gata .Iau papucul ala,nu mai e nici un pericol,sigur ? Sa-l infig langa fratele lui ? Gata,si acuma ? Am bagat in priza,dar huruie ceva si iese praf.A iesit si un paianjen .Sa scot din priza,nu e vreun pericol de explozie ? Va rog sa fiti sincer cu mine ! Ce gata ? Ce s-a rezolvat ? Daaaa ? Si acum o sa meraga ,o sa faca frig ? Chiar si congeletorul o sa inghete ? Nu-i cerem prea mult bietului Kanussi ?
Domnule ,sunteti un inger,un artist,un scamator ,va raman vesnic indatorat .Ei,vorba vine,cum sa nu platesc ? Am inteles ,platesc si deplasarea ,nici o problema .A` propos,dar nu puteati sa veniti dumneavoastra? Ne si cunosteam …
A,da ? Sunteti in concediu la Piatra Olt .Interesant .
Si eu cum va platesc pentru binele facut ? Tot la doamna de la atelier ? Nu stiu ,cum ziceti ca e mai bine .Deci fara factura e mai bine ,am inteles . Dar pot plati si cu cardul ? Alo,domnu Frimu,alooo ! "
Ia uite cum a cazut reteaua ...

Niciun comentariu: