Repere

- Cum să nu ştiu? Stau aici de patruzeci de ani .
- O doamnă mi-a spus că ar fi pe aproape .
- Chiar aproape nu dar într-un sfert de oră ajungeţi .
- Vă rog .
- Cel mai simplu ar fi să o luaţi pe la Şcola Libaneză .Ştiţi pe acolo ? Nu ? atunci mergeţi dumneavoastră drept înainte până la Restaurantul chinezesc şi pe urmă treceţi vis-a –vis spre Brutăria turcească unde faceţi la dreapta până la Biserica Anglicană .O ştiţi ?
- O,da .M-am pensionat de la Institutul Ceh care era prin zonă dar brutăria si restaurantul nu-mi spun nimic .
- Atunci ar fi mai direct să vă întoarceţi cincizeci de metri până la German Opthyk şi urmaţi direcţia până la Pizzeria Quatro Stagioni iar de aici mai ar fi numai doi paşi.Vă îndrumă oricine. Ce căutaţi de fapt ?
- Oh,o simplă marochinărie, domnule .
- Dar,scuze,nu aţi mai găsit nici o marochinărie până aici ? E plin oraşul .
- O,desigur,sunt foarte multe .Dar aici e singurul meşter care a reuşit să-mi repare montura încuietorii de la geanta mea preferată.Domnul Vali .
- Domul Vali ziceţi ? Păi îl ştiu .Nu-l mai găsiţi acolo.Nu-l mai găsiţi deloc .S-a prăpădit .
- O,nu mai spuneţi ! Ce rău îmi pare ! Şi prăvălia mai este ?
- Este,cum de nu, dar are alt profil.E un cabinet DentAmerica .
- Oh,aşa deci .Ce să fac acuma ? O să mă întorc acasă .Cât pot regreta ! Aş chema un taxi dar nici nu ştiu unde să-i spun să vină.
- Nimic mai simplu .Spuneţi să vină în Piaţa Spaniei şi să vă ia din faţă de la Boutique Ali .Îl ştiu toţi pentru că are deschis doar noaptea .
- Oh,cum să va mulţumesc ?
- Mi-a făcut plăcere.Bună seara !
- Bonsoir !