A doua moarte( transcriptul unui jurnal tv )



Melania, intri in patru secunde; patru ,trei,doi, unu,zero.Hai !

Stimati telespectatori,in incinta unei benzinarii din Londra,un tanar roman a fost arestat pentru agresarea unei femei.Cercetarile au stabilit ca tanarul a strans-o de gat pe femeie dupa ce aceasta i-ar fi reprosat ca fumeaza intr-un loc nepermis .Romanul are sansa de a primi douazeci de ani de inchisoare.
Melania, stai !Vezi ca a murit Tofan Leordache .Zi de la tine si o sa luam telefoane .Gata ,nu mai zambi ! Hai !

Intrerupem aceasta stire pentru a va aduce la cunostinta o stire trista .Chiar acum mi s-a comunicat ca marele om de cultura si de teatru Tofan Leordache a incetat din viata la o clinica din Heidelberg .
Avem legatura acum ,prin telefon,cu unul dintre colegii maestrului .
Domnule Persinel ,cum ati primit aceasta veste ?

Stimata doamna cu mare durere .Eu am fost cel mai bun prieten al lui desi sunt mai mare,adica am fost mai mare ca el .Ne-am cunoscut atunci cand eu eram in plina glorie si el era un necunoscut .Pe vremea aceea eu aveam roluri importante la National,lucram cu cei mai mari regizori,ma oprea lumea pe strada ,fusesem tocmai numit cetatean de onoare la Dorohoi.Toti ma adorau .Am ramas prieteni toata viata .El ma admira mult si aprecia toate marile mele roluri si regreta nespus ca nu a reusit sa joace cu mine in memorabilul meu spectacol Gogorita de Brusturov la Natrional,macar ca si figurant.

Ce simtiti acum la disparitia maestrului ?

Stimata domnisoara simt ca nu mai imi pot opri lacrimile cand vad ca unul dupa altul ne ducem toti si nu mai ramane nimeni dupa noi.

Cum vi-l amintiti pe marele disparut ?

Mi-l amintesc ca pe un om la care ma duceam la tara la casa lui aproape in fiecare luna si atat el cat si sotia sa ma primeau ca pe o mare personalitate .O sa-mi amintesc totdeauna ce tuica avea si cat de fericit era ca o apreciam atat de mult incat ii ceream sa-mi dea cateva sticlute ca sa duc si acasa, la Bucuresti . Este o grea pierdere pentru mine …


Melania taie-i macaroana ,ca e dus.Vezi ca intra acuma regizorul Berciu Pironaescu .Scurt nu o lalai si cu asta .Hai !

Va multumim domnule Persinel.Avem acum legatura cu alt prieten apropiat al marelui disparut.
Buna ziua domnule Pironaescu !Cat de dureroasa este pentru dumneavoastra aceasta disparitie ?

Stimata doamna, nici nu pot sa va spun in cuvinte .Daca ati putea sa ma vedeti ce daramat arat nici nu ar mai fi cazul sa va spun nimic.

Cand l-ati cunoscut pe marele artist ?

Eu l-am cunoscut pe Fanfan ,ca asa ii ziceam noi ,tocmai cand eu eram in plina glorie si facusem marile mele filme Tracii ,Un cocalar se scuza si Moartea lui Pipu .Aceste filme erau difuzate pe toate continentele si in Satele Unite.Copola era un necunoscut pe atunci .Felini de-abia iesise din gaoace iar Saizescu se juca in tarana .Filmele mele erau studiate la toate academiile de arta si eu prezidam toate marile jurii .

Stim ca ati fost buni prieteni . Care dintre rolurile sale v-au impresionat cel mai mult ?

Draga domnisoara ,avea el un rol intr-o piesa de teatru la care eu i-am facut decupajul dar nu am vrut sa ies in fata .Era ceva cu un mare zbucium amoros ,cred ca ati vazut piesa .A avut inspiratia sa ma consulte si eu i-am dat cheia rolului pentru ca altfel piesa era destul de subtirica si i-am spus asa :
Fanfan sa fii sincer cand joci .M-a ascultat si a facut un rol asa cum ati vazut.


Melania stop ,nu te mai intinde !Hai !

Cum o sa ramana in memoria dumneavoastra marele artist ?

Ca un prieten ospitalier si de nadejde .
Avea el o casa la tara unde ne adunam noi …

Melania ,rupe-o ! Hai !

Va mulumim domnule Pironaescu !Avem acum legatura cu o colega de scena a marelui artist,doamna Prunela Tufescu .Va multumim ca ati raspus solicitarii noastre …
Cum l-ati cunoscut pe regretatul actor ?

Draga Melania,imi dai voie sa-ti spun asa,da ? Eu cu Fanfan am fost colegi la grupa profesorului Gospodeanu .Pe vremea aceea eu deja eram distribuita in roluri de primadona la Tanase si la Mic .Faceam sali pline si publicul ma adora ca si acum de altfel .El imi facea putina curte draga,dar destul de timid pentru ca ,ma rog,eu aveam si am si acum o alta anvergura .

Cum era marele disparut in studentie ?

El, ca student, era destul de timid cu fetele .Avea si un mic defect ca era prea inalt dar si l-a corectat cu timpul .Daca ai observat ii placea sa declame sezand .

In ce imprejurare l-ati vazut ultima data ?

Cred ca l-am vazut de Pasti .M-a invitat la el acasa la tara impreuna cu niste prieteni . Facea o visinata fabuloasa si …

Melania,strange-o de gat !Avem carambol pe DN 1.Vezi ca intra scriptul.Hai !

Va multumim doamna !

Stimati telespectatori suntem anuntati ca pe dene unu la kilometrul douzeci a avut loc un grav accident de circulatie .Evenimentul s-a produs din cauza coliziunii dintre un autoturism folcsvaghen si o vaca care traversa soseaua in conditii de vizibilitate redusa.In urma impactului o persoana a decedat iar alte trei au fost accidentate mortal .Va invitam sa urmariti imaginile .

Melania ,stai .Gata ,respira !.Machiajul ,sariti pe ea !
Hai ,ca ai dat si doua chifle : una la ala cu sansa de puscarie si alta la final cu un mort si trei raniti mortal.Hi,hi .
Ma ,dar tu esti cand doamna, cand domnisoara ,ca asa-ti ziceau aia ?


Dar scriptul cum a fost ?Asa se scrie VW ? Si cacofonia aia o mananci tu ? Ha,ha..

Bine,esti gata ? Ca iese publicitatea .
Patru secunde !
Patru ,trei,doi,unu,zero.
Hai !




Niciun comentariu: