Targuieli cu mic dejun inclus 2 ( sau un campion de table)

- Si chiar a sa a fost a fost mai Aurele ?
Aurel este baiatul prietenului meu Tavi.
Merg pe la Tavi cand am o ramasita de timp neacoperit .El zice ca nu are nimic de facut si sa vin pe la el cand vreau.Si cand am chef sa joc table,ma duc pe la el .
Cateodata si la cabinet.
Cum ma vedea o si chema pe Sanda asistenta ca sa aduca ce ne trebuie.
Vine fata cu tablele si doua beri si pleaca langa telefonul ei.Normal ca nu lasa pe nimeni sa intre peste noi sa ne gaseasca dand cu zarul prin Policlinica .
Daca merg la el acasa pe Dezrobirii , imi deschide nevasta-sa zambitoare si aranjata.
De fiecare data ma intreba ce fac Josepina si copii si zic bine.Ma intreba si pe mine ce fac ,iar zic bine si ma lasa .
- Pe Tavi stii unde il gasesti,pe mine sa ma scuzi . Si pleca tragand dupa ea o trena fina de parfum. Parca e o cometa olfactiva.
- Vezi,nu-l bate prea tare azi,imi mai sugereaza cu un zambet final si dispare.Tot ca o cometa.
Mi-e cam asa sa recunosc,dar prietenia mea cu Tavi tine de atatia ani ,si a rezistat la atatea si pentru ca la fiecare sesiune de table,il bat de-l rup.
Dupa o bere bauta cu el ,si la un scor de 20-0 pentru mine plec acasa cu o stare de bine care ma poate tine si doua luni. Cand ma simt mai asa,stiti voi,mai aiurea,sa zicem deprimat,obosit sau am un cap cat banita trec pe la Tavi, ii trag o batuta buna la table ,si-mi trece. Asa prieten,da.
.Mai am eu si alti prieteni cu care joc table si cu care beau mult mai multe beri,dar astia ma umplu de draci. .Plec varza de la astfel de meciuri,batut mar si pe doua carari.Sa-mi plangi de mila.
La Tavi singura treaba e ca beau numai o bere,atat .Doar una .
- Mai, nu beau mai mult de o bere ca ma miroase Muki si nu ma mai pupa pana maine.
Muki e nevasta-sa,cometa.
Daca el bea doar o bere cum sa beau eu mai multe,de fata cu el sa-i fac pofta...nu merge .
Beau si eu doar una.Trag de ea trei ore.
Tavi cum isi destupa berea,uita de ea.Se concentreaza pe joc.Nici mie nu mi-o da, sa o beau.Cred ca o bea dupa ce plec eu, sa se mangaie dupa bataile pe care i le administrez.

Cateodata mi-e mila de bietul Tavi,dar n-am ce sa-i fac.A incercat el saracu sa-mi sugereze ca stie si rummy,sah,whist,dame ,boston,domino si cate si mai cate.
Dorea sa mai schimbam armele,sunt sigur ca la alea e mai tare.Dar eu ii gasisem calcaiul lui Ahile si nu puteam sa renunt.
- Hai, ma, sa te fac o septica, mai incearca, si-l inteleg .
- Nu ,table .Si-mi zic : daca ma bate la septica ar fi ca raman si fara ultimul prieten adevarat.
- Hai dai cu zarul,mai spun.Vine ea si vremea ta,mai ai de invatat.Ai noroc cu mine ca iti dau lectii gratis.Sase-sase,te-am inchis .Stai pe bara,dau numai eu acuma.Tu relaxeaza-te nitel. Si da-i.Si bate la el...
- Joci dur ,zice.Ar trebui sa te-nscrii intr-o competitie d’asta oficiala,ceva.
- Ce dur mai ,nici un dur.Am noroc la zar,ma scuz.
- Asa e,fiecare cu norocul lui.
Cand obosesc sa-l tot bat,plec .Ma duce pana la poarta .
- Cand ai liber,te mai astept.
- Bine onorabile,servus.Sa o pupi pe Muki .
- Hai lasa-te de cioace,pa .
Ce seara frumosa ,si ce bine arata orasul!

Se merita sa traiesti...

Niciun comentariu: